Jakie meta tagi są istotne z perspektywy SEO i jak trzeba je ustawić, by spełniały swoje założenia? Jakie meta znaczniki są ważne dla SEO? Najważniejszymi meta tagami w procesie pozycjonowania są title, czyli tytuł strony a także meta description, czyli opis strony. Są to elementy, które umieszczone są w kodzie strony w jej nagłówku, czyli wspomnianej wcześnie wycinków head. Nie są one wyświetlane w obrębie strony, lecz widoczne są w innym miejscu, bowiem w wynikach wyszukiwarki, które można określić także jako SERP. Ważny jest też inny meta tag, czyli robots. Jeśli pragniemy, ażeby witryna internetowa była indeksowana i pozycjonowana w wyszukiwarce powinien posiadać on atrybut index. Jeżeli już pragniemy zaś, by robot wyszukiwarki podążał za linkami, które znajdują się na stronie, meta tag robots musi posiadać jeszcze inny atrybut, czyli follow. Jak ustawić tytuł i opis dla strony? Wracając do zasadniczych meta tagów dla procesu pozycjonowania, czyli tytułu i opisu, należy oczywiście mieć świadomość tego, jak należy je skonstruować, ażeby dawały one pozytywne rezultaty. Są to miejsca, w których można bowiem użyć frazy kluczowe, które używane są w procesie pozycjonowania. Frazy tam ujęte powinny być użyte w sposób naturalny, odnoszący się do konkretnej podstrony. Co istotne, nie należy przesadzać z ilością fraz głównych w tym miejscu, gdyż może to zostać uznane za spam. Co więcej elementy te objęte są limitem znaków, dlatego trzeba dokładnie zarządzać tekstem w tym miejscu. Długość tytułu powinno wynosić do maksymalnie 50-70 znaków, jednak opis strony może być dłuższy, bo aż do 160 znaków ze spacją. Redagowane opisy mogą być dłuższe, jednakże nadmiarowa ilość znaków po pierwsze nie będzie widoczna zupełnie w wyszukiwarce Google i może nie być wzięta pod uwagę przez algorytmy. Pozycjonując st ronę, warto ustawić unikatowe tytuły i opisy dla wszystkich ważnych podstron serwisu. Dodatkowe informacje: seo audyt.
Marketing dla firmowej strony internetowej
Jakie meta tagi są istotne z perspektywy SEO i jak trzeba je ustawić, by spełniały swoje założenia? Jakie meta znaczniki są ważne dla SEO? Najważniejszymi meta tagami w procesie pozycjonowania są title, czyli tytuł strony a także meta description, czyli opis strony. Są to elementy, które umieszczone są w kodzie strony w jej nagłówku, czyli wspomnianej wcześnie wycinków head. Nie są one wyświetlane w obrębie strony, lecz widoczne są w innym miejscu, bowiem w wynikach wyszukiwarki, które można określić także jako SERP. Ważny jest też inny meta tag, czyli robots. Jeśli pragniemy, ażeby witryna internetowa była indeksowana i pozycjonowana w wyszukiwarce powinien posiadać on atrybut index. Jeżeli już pragniemy zaś, by robot wyszukiwarki podążał za linkami, które znajdują się na stronie, meta tag robots musi posiadać jeszcze inny atrybut, czyli follow. Jak ustawić tytuł i opis dla strony? Wracając do zasadniczych meta tagów dla procesu pozycjonowania, czyli tytułu i opisu, należy oczywiście mieć świadomość tego, jak należy je skonstruować, ażeby dawały one pozytywne rezultaty. Są to miejsca, w których można bowiem użyć frazy kluczowe, które używane są w procesie pozycjonowania. Frazy tam ujęte powinny być użyte w sposób naturalny, odnoszący się do konkretnej podstrony. Co istotne, nie należy przesadzać z ilością fraz głównych w tym miejscu, gdyż może to zostać uznane za spam. Co więcej elementy te objęte są limitem znaków, dlatego trzeba dokładnie zarządzać tekstem w tym miejscu. Długość tytułu powinno wynosić do maksymalnie 50-70 znaków, jednak opis strony może być dłuższy, bo aż do 160 znaków ze spacją. Redagowane opisy mogą być dłuższe, jednakże nadmiarowa ilość znaków po pierwsze nie będzie widoczna zupełnie w wyszukiwarce Google i może nie być wzięta pod uwagę przez algorytmy. Pozycjonując st ronę, warto ustawić unikatowe tytuły i opisy dla wszystkich ważnych podstron serwisu. Dodatkowe informacje: seo audyt.