Inwestycja w kalendarze reklamowe

Inwestycja w kalendarze reklamowe
Jak zachęcić klientów do ponownego skorzystania z oferty? Jak nawiązać z nimi stałe relacje, ażeby zarabiać w dodatku? Na oba pytania jest jedna odpowiedź. Są nią gadżety reklamowe, dzięki którym klienci czują się bardziej doceniani i częściej przypominają sobie o danej marce. Pod koniec roku szczególźle sprawdzają się kalendarze reklamowe, które są gadżetem estetycznym i praktycznym.



Można rozdawać je też w innych okresach w roku, lecz grudzień to najlepszy czas na wręczanie podarunków w takiej postaci.

Trudno znaleźć osobę, która ogólnie rzecz ujmując nie korzystałaby z kalendarza. Z tego powodu kalendarze ścienne są w wielu sytuacjach zamawianym gadżetem reklamowym. Dzięki nim można obdarować wszystkich stałych klientów, którzy regularnie dokonują zakupów lub korzystają z usług danej firmy. Równie najlepiej kalendarze reklamowe mogą być dodawane do zakupów za określoną kwotę lub wręczane kilkudziesięciu pierwszym osobom odwiedzającym sklep w danym dniu. Kalendarze ścienne z logo sklepu lub firmy stanowią też użyteczny gadżet dla pracowników. Można nimi obdarować podwładnych, którzy zareklamują pracodawcę we własnym domu - wystarczy, że powieszą kalendarz na ścianie, a każdy gość zapozna się z marką i jej ofertą.
Kalendarze reklamowe mogą przyjąć formę prostych plansz, których koszt wyprodukowania jest mały. Jeżeli woli się zaskoczyć klientów lub pracowników, prócz kalendarzy ściennych można wręczyć im kalendarze książkowe, które przydają się do organizowania czasu i przygotowania planu dnia. Bez względu na to, jaki kalendarz reklamowy wybierze się w celu promocji marki, powinno się pamiętać o umieszczeniu na nim logo firmy albo innych elementów identyfikacji wizualnej. Ich obecność jest niezbędna, gdyż w innym wypadku gadżet nie przyniesie rezultatu w postaci zwiększenia rozpoznawalności marki. 

Zobacz więcej: http://www.actinea.pl